Happy Home
Пошук по сайту

Авторизація

користувач
пароль

Адреса

Happy Home Property Investments, S. L.

C.I.F.: B92957513

Ctra.de Cadiz, Km 198 Edif. Mansion
Alhamar Ofic.122.
29649 Calahonda, Mijas Costa, Spain

Tel. +34 952931854

mov. +34 634298592

        +34 664333520

        +34 634298513

www.happy-home.com.ua

Особливості нерухомості

ІНВЕСТИЦІЇ В НЕРУХОМІСТЬ

Згідно з даними WHOEPI (Індекс самої популярної нерухомості), Кіпр є найкращою країною для інвестування в нерухомість. Цей індекс визначає здатність країни стати напрямом для капіталовкладення, приймаючи до уваги такі фактори, як рівень прямих іноземних інвестицій, політичний і економічний клімат, кількість вже побудованої нерухомості, рейтинги в Інтернеті і ступінь згадуванності країни в ЗМІ. Дослідження показують, що в 2008 році на Кіпрі очікується ріст капіталу в середньому на 16-20%.

В наступні десять років очікується ріст туризму на 4,6% - це добра новина для інвесторів, які шукають сформований ринок нерухомості. Розміри рентних доходів, що складають в середньому 7-10%, в поєднанні з коефіцієнтом приросту капіталу зробили Кіпр популярним в західній Європі місцем для капіталовкладення.

Кіпр - член Євросоюзу, а з січня 2008 року державною валютою Кіпру став євро. Приєднання до ЄС вже вплинуло на ріст цін на нерухомість і посилює привабливість Кіпру як напряму для інвестування.

Кіпр поєднав у собі найкращі якості обох світів - він має всі переваги розвинутого суспільства, зберігаючи в цей же час свої традиційні корені. На Кіпрі 320 сонячних днів у році, прекрасні пісчані пляжі, першокласна інфраструктура, високо розвинута банківська система і дуже низький рівень злочинності. Все це робить Кіпр зоною низького риску для капіталовкладення.

ПРОЦЕДУРА КУПІВЛІ

Правила придбання нерухомості на Кіпрі з 3 вересня 2002 року зазнали змін. Тепер громадяни і юридичні особи країн-членів Євросоюзу та інші іноземці отримали право купувати нерухомість без обмежень. Також зняті обмеження на розмір земельної ділянки для придбання.

Процедура купівля нерухомості на Кіпрі досить проста. Весь процес може проходити англійською або кількома іншими мовами. 

Після того, як Ви прийняли рішення придбати нерухомість, що Вам сподобалась, процедура буде такою:

  1. Ви вносите резерв за обраний об'єкт 4000 євро. Після внесення резерву нерухомість знімається з продажу терміном до 1 місяця.
  2. На Ваш вибір, підготовкою контракту для купівлі нерухомості може займатися або найнятий адвокат на Кіпрі або компанія-забудовник, у якої купується нерухомість. Послуги адвоката оплачуються покупцем самостійно і складуть приблизно 1% від вартості об'єкту.
  3. Ви вносите перший внесок у розмірі 30% від вартості нерухомості і підписуєте контракт.
  4. Дальше необхідно отримати попереднє підтвердження від Департаменту реєстрації земельних володінь на здійснення купівлі. Цей документ Вам видадуть тільки після детальної перевірки титулів нерухомості, що продається на предмет продажу, задатку, оренди або інших обмежень на її використання.
  5. Отримавши підтвердження Департаменту реєстрації земельних володінь, Вам необхідно відкрити банківський рахунок для здійснення платежів продавцю нерухомості. Для цього Вам необхідно подати заяву в банк встановленого зразку, надати підтвердження про платоспроможність і отримати дозвіл Центрального банку Кіпру на відкриття рахунку.
  6. На наступному етапі слід оплатити гербовий збір за легалізацію купівлі нерухомості в Департаменті внутрішніх податків.
  7. Якщо необхідно, то Ви оформляєте кредит на решту 70% вартості.
  8. Якщо Ви оплачуєте об'єкт самостійно, то у випадку купівлі об'єкту на стадії будівництва Ви оформляєте в компанії-забудовника розстрочку на решту 70% до моменту закінчення будівництва обраного Вами об'єкту.
  9. Оформляється дозвіл Ради міністрів на придбання нерухомості. Це невелика, абсолютно формальна процедура. Обійдеться вона приблизно в 360 євро за один контракт.
  10. Через два-три роки Вам видадуть постійне свідоцтво на власність. При цьому Ви заплатите реєстраційний збір за отримання постійного свідоцтва.

Співробітники нашої компанії та представники забудовника будуть супроводжувати Вас на всіх етапах процедури придбання і оформлення нерухомості. 

Стадії оплати для придбання нерухомості, що будується:

Резервування - оплата 4000 євро.

1 оплата - 30% вартості нерухомості, повинна бути здійснена протягом 4-6 тижнів з моменту підписання контракту.

2 оплата - 25% вартості нерухомості, повинна бути здійснена під час зведення каркасу.

3 оплата - 25% вартості нерухомості, повинна бути здійснена під час штукатурки.

4 оплата - 20% вартості нерухомості, повинна бути здійснена під час здачі об'єкту в експлуатацію.

Стадії оплати можуть бути змінені за потреб клієнта.

КРЕДИТ

Іноземцю отримати кредит на Кіпрі можна досить легко. Кредити видаються строком до 30-35 років у євро, і до 15 років - у іншій валюті, під приблизно 6% річних. Кредит видається на суму до 70% оціночної вартості нерухомості, що купується.

Для отримання кредиту, необхідно надати в банк такі документи:

  • Ксерокопія паспорта заявника, сторінка з фотографією та особистими даними
  • Довідка з банку про баланс рахунку заявника з переліком рахунків
  • Інформація про власність, що придбається в іпотеку з додатком копії договору купівлі-продажу
  • Підтвердження доходів заявника: копії довідок про зарплату за останні 3 місяці, або копія податкової декларації заявника за останні 2 роки, або довідка від роботодавця або бухгалтера.
  • Копія платіжного доручення по першому платежу, здійсненому заявником в рахунок ціни купівлі нерухомості.
  • Договір передачі полісу страхування.

Банк розглядає Вашу заяву 2-3 дні.

При отриманні кредиту обов'язковою є страховка від землетрусів та інших стихійних лих.

Виплата кредитів може здійснюватись за кількома схемами:

Схема 1. Перші 5 років щомісячна виплата тільки відсотків за кредитом. Наступні 5 років - стандартна виплата тіла кредиту. Решта років - щомісячна виплата, що включає в себе суму, що накопичилась за 5 років виплати тільки відсотків.

Схема 2. Щомісячна виплата тільки відсотків. Сума самого займу виплачується у вільному порядку, але не пізніше встановленого строку повернення займу.

Схема 3. Виплата кредиту починається через місяць після закінчення будівництва Вашої нерухомості, з максимальним строком відстрочки платежів на два роки з моменту видачі кредиту. Під час строку відстрочки платежів, відсотки по кредиту будуть накопичуватись і дальше будуть розділені на рівні частини, і добавлені до щомісячних виплат.

ПОДАТКИ

Витрати підчас оформлення договору купівлі-продажу:

  • Гонорар адвоката, якщо Ви вирішили використовувати такі послуги, - 1% від вартості об'єкту.
  • Гербовий збір - одноразовий збір, вноситься під час реєстрації операцій з землею за місцем знаходження об'єкту. Ставка збору залежить від вартості нерухомості - 0.15% до 170 тис. євро, і 0.20% від 170 тис. євро.
  • Реєстраційний внесок при отриманні постійного свідоцтва на право власності (Title Deeds) - оплачується одноразово і розраховується податок в залежності від кількості власників:
    • до 85 000 євро - 3%
    • 85 000 - 170 000 євро - 5%
    • понад 170 000 євро - 8%

Щорічні податки:

  • Податок на нерухоме майно - сума податку розраховується виходячи з вартості нерухомості в цінах 1980 року, які в багато разів нище сьогоднішньої ринкової вартості:
    • до 170 000 євро - не обкладається податком
    • від 170 001 євро до 425 000 євро - 0.25%
    • від 425 000 євро до 850 000 євро - 0.35%
    • понад 850 000 євро - 0.40%

КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ

Всі комунальні рахунки можуть надаватись англійською мовою.

Надаємо приблизні розрахунки по комунальних платежах на рік для власників апартаментів або танхаузів у комплексі з басейном та загальною територією:

  • Водопостачання - 102 євро
  • Електроенергія - 1275 євро
  • Прибирання і вивіз сміття - 425 євро
  • Страхування - 850 євро
  • Басейн, прибирання загальної території - 1487 євро

Всього: 4139 євро/рік, або 344 євро/місяць.

Надаємо приблизні розрахунки по комунальних платежах на рік для власників  будинку або вілли з індивідуальним басейном:

  • Водопостачання - 425 євро
  • Електроенергія - 1275 євро
  • Прибирання і вивіз сміття - 1275 євро
  • Страхування - 1700 євро
  • Басейн, прибирання загальної території - 2550 євро

Всього: 7225 євро/рік, або 602 євро/місяць.

© 2007-2024 Happy Home. Development by Freesia 2007.